úterý 15. ledna 2013

Prosincový Ladybox

... schválně píšu prosincový, abych někoho nemátla. Jsem totiž ohledně nákupů pomalá a navíc jsem tentokrát využila toho, že Ladyboxů vždycky zbyde a objednala si ho až po důkladném zvážení všech pro a proti.

Pro začátek přeskočím nudnou část focení pytlíku (ano, taky mi přišel v pytlíku), slámy (ano, taky jsem ho měla vycpaný slámou) a ukazování vločky (taky byla) a rovnou se pochlubím obsahem.


Vzhledem k tomu, že jsem si "Ladybag" objednala po zralé úvaze, tak nebude překvapení, že jsem obsahem dost nadšená, ale pěkně popořadě.
Tělové máslo Nevo je úžasné, krásně voní, je hutné, přesně tak, jak to mám v zimě ráda. Zatím jsem ho mázla jen lehce na ruku, ale už se těším, až ho začnu používat. Nevo jsem neznala, tedy značku ano, Káťa má od nich tu leštičku na nehty, ale ani jedné z nás není příjemná. Máslo je rozhodně příjemné a mazadla se u mě nikdy neztratí.
Dermalogica daily microfoliant byl hlavní důvod koupě. Zatím jsem zkusila dvakrát a připadalo mi, že si skoro vůbec nedrhnu obličej, ale pleť byla stejně hladká a jemná jako po mém jemném meruňkovém peelingu od Freemana. A ta tubička je vážně pohodlná, doufám, že půjde nějak rozmontovat, abych ji mohla po spotřebování použít třeba na Moořinu masku.
Inglot stínů jsem se velmi bála a plánovala jsem je poslat dál, protože jsem na všech blozích viděla jen fialové, tmavěmodré a černé. Jediný, který jsem viděla jako použitelný, byl ten světlý, i když i tak jsem si nebyla jistá. Tam nahoře mě má ale někdo rád, takže jsem dostala hnědý! stín 402, který se mi moc líbí. A oceňuji, jaký to byl šikovný tah od Inglotu, dát do Ladyboxu refill, protože já už se teď Inglot prodejně nemůžu dál vyhýbat a budu se tam muset při příští návštěvě Prahy vydat. 
Saloos arganový olej mi tedy pořádně smrdí. Ze začátku klame tělem a voní krásně svěže, ale pak se vůně rozloží a zbyde pach asi tak týden nemytých noh. Účinky to má ale parádní - mám po něm krásně jemnou pokožku, když ho použiju trochu, nejsem ani moc zmaštěná. Asi prostě budu muset najít arganový olej, který nesmrdí.
Lavera krém na ruce je příjemná záležitost. Už ho mám v kabelce, kde si s ním ale zapomínám mazat ruce, takže bližší prozkoumání teprve proběhne.
Od Fleur de Santé na mě čekal v pytlíku denní a noční krém a ten jsem ještě vůbec nezkoušela, protože mám teď nějak víc masek na spaní a krémů na vyzkoušení. Zatím tedy můžu jen ocenit pěkný bílý obal se stříbrným vrškem a nápisem, který vypadá pěkně na poličce v koupelně:)
A jak tak na to koukám, chybí mi na fotce vzorečky Lavera krému (miluju vzorečky) a ořezávátka nehtové kůžičky - dostala jsem růžové. Vzorečky jsem nezkoušela, ale ořezávátko jo a je celkem ostré, ale půlka prstu se tím rozhodně ufiknout nedá. Zkoušela jsem, rozhodně to bylo lepší, než si kůžičku stříhat a to já v zimě dělám, protože mám děsně suché nehtové okolí.

Podrobnější recenze bude, aspoň na ty zajímavější kousky a já doufám, že brzo vyjdou první články s lednovým Ladyboxem, abych já, potvora, věděla, jestli si ho mám nebo nemám objednat. A doufám, že tentokrát nebude tak povedený, protože šetřit se musí.

Mimochodem, sníh už dorazil i k nám a jediní, kdo z toho mají radost jsou kolegové s malými dětmi. Prý je to super způsob, jak vytáhnout děti z postele ("Jé hele, podívej jak venku nasněžilo"). Mně zvedly náladu aspoň lístečky od pošťačky, co čekaly ve schránce.

Mějte se.
Bibi

Žádné komentáře:

Okomentovat