pondělí 14. ledna 2013

Mythic Oil

Ahoj všichni,

tak jsem k Vánocům dostala šampon Mythic Oil. Asi si říkáte, že je brzy na recenzi, když ho mám tak krátce, ale já jsem se šamponem skončila. Ze začátku používání jsem si říkala, že není špatný, sice žádná hitparáda, která by se rovnala 200 korunám, ale ani žádná hrůza. Po třetím umytí se to nějak rozseklo. Vlasy jsem měla šedé a vypadaly dost nemytě. A co je nejvíc, měla jsem lupy, já, která si  dříve mohla hlavu umýt třeba mýdlem na ruce. Čekala jsem teda víc po různých opěvujících recenzích.


Co se složení týká, tak obsahuje silikony (edit - po opětovném přečtení seznamu ingrediencí a po odborné poradě jsem zjistila, že se jedná o amosilikon, tedy Amodimethicone, což je silikon zcela rozpustný ve vodě a používaný v profi kosmetice. Nic to ale nemění na situaci, že se mi šampon zatím nelíbí) i pěnící složky. Všechny pečující oleje jsou uvedeny až na konci seznamu, tak je otázka, kolik tam toho asi bude.


Máte zkušenost s tímto šamponem? Jak vyhovuje Vám?

(Káťa)

4 komentáře:

  1. já tedy patřím do tábora milovníků mythic oil řady - mám šampon, kondicioner i masku a jsem nadšená, kolegyně mi teď neustále chválí vlasy, takže to asi nebude jen můj pocit.... ale ty silikony jsem taky řešila, jednou za týden myju šamponem čistícím, abych se jich uchránila

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě taky četla samé oslavné recenze. Ale ani já ani Bibi jsme z toho šamponu odvařené nebyly.... tak třeba mu ještě dáme šanci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne všechno vždy sedne, mě takto šíleně nesedl loreag age cosi...byl hroznej, po 3 šílých mytích šel dál...

      Vymazat
    2. Tak já si normálně nevyhovujícími šampony a kondicionéry oholím nohy (nemám náročné nohy)... ale šamponu za 200 je mi líto. Možná do něj časem dospěju a vlasům bude vyhovovat. Zatím jsem u šamponu za 30 Kč. :-)

      Vymazat