pondělí 21. ledna 2013

BB cream Missha

Přináším povídání o BB creamu k tomu dnešnímu začátku týdne. 

Já osobně jsem zatím koupila pouze BB od Misshy, ale jinak jsem vyzkoušela ještě jiné půjčené od Bibi, např. Dream Girls, o kterém psala tady, oxidace jsem si sice na sobě nevšimla, ale měla jsem alergickou reakci - rozuměj svědící vyrážku na čelisti, která přecházela až do obličeje. Dále jsem vyzkoušela Skin 79, který Bibi rozmontovala zde. Skin 79 jsem dokonce použila současně s Misshou odstín 21, půlku obličeje jsem namalovala jedním a druhou druhým a poklidně jsem šla ven. Obě půlky obličeje vypadaly stejně, mastily se stejně. Skin 79 je možná o maličko tmavší, ale finish po pěti minutách je naprosto stejný. 

Taky jsem ve vzorku vyzkoušela BB cream od značky Nivea, ale to byl jedním slovem děs. Článek je zde.



Takže za své jsem si nejdříve koupila zkušební balení o velikosti 20 ml, v odstínu No. 23, odkaz je tady. Jenomže se blížila zima, krém mi konzistencí vyhovoval, tak jsem se rozhodla pro koupi odstínu světlejšího a to ve větším balení 50 ml, odkaz zde. Musím říct, že odstín 23 budu používat v létě, ač tmavě vůbec nevypadá. Odstín 21 se naopak zdá hodně světlý, ale mám ho raději. Pleti se po chvilce přizpůsobí a pak už nevypadám jako běloba.

Krém velmi pěkně kryje, nezakryje sice strup dokonale (ano, mívám strupy, protože mám ruce nenechavky) a nezaleze do nich tak jako make-up. Navíc BB cream se dostane do kůže a nesleje se tak, jako se mi to stávalo s make-upem.

BB cream jsem koupila na stránkách http://cosmetic-love.com, kde je poštovné zdarma. Od cosmetic-love je možné nakupovat i na E-bay, patří mezi Top rated prodávající. Případně je možné na E-bay vydražit levněji, ale tam už hrozí riziko koupení fake. Cena je také velmi příznivá. BB cream bych určitě nekupovala od českých překupníků.

Přepočtená cena 13.40 dolarů za 50 ml je cca 268 Kč. Normální make-up v drogerii má obyčejně velikost 30 ml. Pokud by BB cream měl 30 ml, tak cena by byla 160 Kč. Což mě připadá jako velmi slušná cena. Navíc je ho potřeba trošička i na mou ne příliš pěknou pleť. Ten větší mám už téměř rok a stále v něm odhadem tak 15 ml mám. Sice mám stále i ten 20 ml, ale ten jsem příliš často nepoužívala.

Na následující fotce je možné vidět barvu BB creamu, oba se krásně přizpůsobí pleti.

Když se tak dívám na fotky, tak ten světlejší vypadá velmi světle, ale já nemám úplně světlou pleť a vypadá perfektně.


Já nerada zkouším nové věci, ale BB cream už mám poměrně dlouho a nemůžu si vynachválit. 

V komentářích můžete sdělit své zkušenosti s BB creamy. Budu jenom ráda. 

(Káťa)

Žádné komentáře:

Okomentovat