úterý 1. ledna 2013

Kosmetická předsevzetí do nového roku

Většinou se předsevzetí nedávám, protože je pak stejně nedodržím. Tentokrát jsem si ale řekla, že když už má předsevzetí budou viset veřejně na blogu, tak to pro mě bude alespoň nějaký impuls a já se je budu snažit dodržet. Takže jdeme na to...

  • Pít víc neslazené vody - protože je to zdravé a zlepšení pleti bez toho asi nepůjde. V létě s pitným režimem problém nemám, ale v zimě se mi většinou pít nechce a hlavně v práci si se sebou zapomínám brát na schůzky pití a pak je mi špatně.
  • Nekupovat zbytečnou levnou kosmetiku - aneb vážně potřebuju pátou tvářenku Essence, kterou stejně budu muset vyhodit, protože mi bude dělat vyrážky pod očima jako její předchůdkyně?
  • Nekupovat zbytečnou drahou kosmetiku - aneb na co mi budou desáté hnědé oční stíny?
  • Soustředit se více na složení kosmetiky - parabeny fuj!
  • Naučit se ovládat při zahlédnutí slova SLEVA - což půjde obzvláště těžko, musím si vzpomenout, kolik balíčků z povánočních slev ke mně vlastně putuje
  • Vrátit se ke své původní barvě vlasů - z henny. Možná dost nereálné předsevzetí. A navíc mám ještě čtyři kostičky té Lush, po které mám tak krásné vlasy...
  • Experimentovat více s líčením - jak už jsem zmínila - desáté hnědé oční stíny?
A poslední není ani tak předsevzetí, jako spíš přání. Chtěla bych, aby se tento blog dožil alespoň prvních narozenin.

Co vy? Máte už koupenou permanentku do fitka a rozepsaný jídelníček? Nebo na to kašlete jako já?

(Bibi)

Žádné komentáře:

Okomentovat