úterý 29. ledna 2013

Freeman

Ahoj, dnešní článek bude na téma Freeman. A bude se chválit. Od této značky jsem  toho vyzkoušela více, například mycí gel s vůní hrušky, meruňkový peeling, avokádovou masku. Všechny tyto věci byly zapůjčené od Bibi, jak jinak. :-)

Co jsem ale musela mít a co mě vážně zaujalo, byla řada Goodstuff organics, která obsahuje přírodní výtažky a ovocné enzymy (více zde). Konkrétně mě uchvátil a absolutně pohltil enzymatický peeling. Na fotce jej vidíte vpravo. 

Tak jsem tak jednou byla v Tescu a mé oko spatřilo povědomý obal. V té době jsem netušila, že peeling má další tři bráchy ze stejné řady, tak jsem ho popadla a odnesla domů. Jaké bylo moje překvapení, když jsem si doma chtěla vyhladit pleť a z tuby lezla bílá hmota (rozuměj maska) Tak jsem vlastně zjistila, že ani ta bílá maska není špatná. :-) Pleť mi zmatnila, trochu vyčistila póry. Mé srdce ale stále toužilo po peelingu. Takže jsem zakoupila i peeling, a to v drogerii Jasmín, kde jsem ji nedávno viděla ve výprodeji. Oboje stojí kolem 150 Kč, ve výprodeji o něco méně.

Obsah jsem nefotila, jelikož byste z toho nic neměli. Peeling je průhledný gel a maska je bílá pasta. :-)

Peeling také používám jako masku, na obličeji ji nechám tak 3 minuty, aby mohly enzymy působit. Sice obsahuje malé částečky, ale nechci ho používat jako obyčejný mechanický peeling.

Podle obalu je výrobek v souladu s přírodou, netestován na zvířetech, bez parabenů atd. atd.




Jak je vidět, tak už jsem skoro u konce. Peeling bych si koupila znovu, ale právě jsem objevila kouzlo konjac houbičky, takže teď momentálně nechci používat nic kromě ní.

Pochlubte se se svými zkušenostmi v komentářích. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat