neděle 13. ledna 2013

13/1

Zdravím,

dnešní článek nebude vůbec užitečný a celkově se v něm nic nedozvíte, ale rozhodla jsem se svěřit se svojí kosmetickou úchylkou. Mám totiž problém vyhazovat nespotřebovanou kosmetiku a to se týká nejen toho, že jsem schopná sebeblbější krém, který mi ucpává póry a smrdí, domatlat aspoň na nohy, ale také toho, že všechno musím dopotřebovat do poslední kapky. Naučila jsem se to od Káti, takže jestli tu na konci měsíce bude článek ve stylu spotřebováno, a ten tu nejspíš bude, protože jsou to moje nejoblíbenější na cizích blozích, tak uvidíte spoustu rozstřižených obalů od krémů.

Když jsem si tedy někdy na jaře objednala zlatý Skin79 bb krém v takovém to pevném obalu s pumpičkou, už tehdy jsem tušila, že to bude výzva. Nakonec byl zdolán až překvapivě snadno. Stačilo pouze ostrým nožíkem vypáčit pumpičku a hned jsem měla krému ještě na dvě použití.



Výsledek mého snažení. Ten bb krém za to stál.

Taky jste staré šetřivky?

Bibi

Žádné komentáře:

Okomentovat