středa 16. ledna 2013

Opět novinky

Zdravím,

poslední dobou chodím pořád za tmy z práce a nějak se mi nedaří fotit a nestíhám psát. A přitom nápadů je spousta. Dneska to budou opět jen novinky... ať víte, co se tady na blogu bude postupně objevovat. 

Už minulý týden mi konečně přišla objednávka z feelunique - hloubkově čistící Antiac sprej od Salcury. 


Hned další den došla první zásilka z ebaye. Tahle zvláštní polokoule je konjac houbička. Po nějaké jsem toužila už delší dobu a pořád jsem okukovala na feelunique a na Zunetě tu od Konjac Sponge Company. Mimochodem dají se sehnat i v Česku na stránkách hairbeauty.cz. Já si nakonec vybrala levnější variantu do Misshy s tím, že když mi bude vyhovovat, koupím si i dražší. 


Jako poslední jsou tři balíčky z ebaye, které mi došly předevčerem - další konjac houbička (ehm, nějaká noname objednaná před objevem Misshy), Bioré peeling a Bioré čistič a bb krém od The Face Shop, na který jsem hodně zvědavá. K němu byl i vzoreček... a já miluju vzorečky, i když je skoro vůbec nepoužívám.


Tak to je pro dnešek vše a já jdu zpytovat svědomí a týrat se pohledem na stav účtu;-)

Trpíte ještě někdo sběratelstvím kosmetiky? Taky máte po všech těch povánočních slevách výčitky svědomí při pohledu na poličku s kosmetikou?

Bibi 

Žádné komentáře:

Okomentovat