pondělí 24. prosince 2012

Vánoční Praha

Šťastné a veselé a pěkný den přeju,

v pátek v noci jsem se vrátila z náročného týdnu v Praze.


Čtyřdenní školení před Vánoci je zabijácké načasování, ale něco jsem si z něj i odnesla a sice "Jaký je rozdíl mezi auditory a teroristy? Velký, teroristé mají alespoň nějaké sympatizanty:)". Školitel byl velmi vtipný a myslím, že díky všem jeho historkám jsem si zapamatovala víc, než jen jeden vtip.

Vánoční Praha byla podle očekávání plná turistů, ale mně se moc líbila. S kolegou jsme si dali svařák na vánočních trzích a musím říct, že co se týče stánků, tak to zase taková hrůza nebyla. Aspoň tedy já jsem žádné koženkové kabelky a podobné věci nezahlídla. A že se tam prodávají langoše, trdla a francouzské palačinky? Tak ono by bylo těžké najít něco typicky českého.


Dárky jsem měla koupené už před odjezdem, takže v Praze jsem nakupovala dárky už jen sobě - krásný šátek, na kterém je dokonce napsáno, že je z kašmíru, ale dost o tom pochybuju vzhledem k ceně, a pak bázi pod oční stíny od Too Faced.



Navíc krásně nazdobená Pařížská, kde jsem mohla obdivovat výlohy, výborné snídaně v hotelu, pizza v mé oblíbené Corte di Angelo => spokojenost.

(Bibi)


Žádné komentáře:

Okomentovat