úterý 18. prosince 2012

MUA objednávka

Pěkný večer,

tak i já se musím pochlubit svojí MUA objednávkou. 35% slevě a poštovnému zdarma se prostě nedalo odolat. Objednávka je moje a Káti společná a Káti se ji podařilo odeslat těsně před tím, než stránky vypadly. Pak nastala fáze doufání, že vše v pořádku dojde, protože nepřišel žádný ověřovací mail. Navíc Káťa objednávku omylem poslala domů, takže jsme se k ní dostaly až minulý víkend.
V balíku bylo všechno krásně zabalené do bublinkových fólií a všechny věci přišly v pořádku. Rozbalování zdokumentováno nemám, protože jsme byly obě nedočkavé.


Na obrázku už je naše společná objednávka:

Dvakrát bronzer (2) v odstínu 1 a dvakrát pudr (1) v odstínu 1. Kátě dochází její oblíbený Sleek pudr a já ráda zkouším nové věci. Hlavně pokud stojí jednu libru. Pudr na první pokus trochu prášil, ale na obličeji masku nedělal.

Dále následují dvě řasenky - hnědá a černá (Káťa) a paletka Undressed (Káťa) a Heaven and Earth (já). Já už Undressed paletku vlastním z dřívějška, kdy MUA mánie teprve začínala. Protože jsem s ní spokojená a mám pocit, že nejvíc mi sluší hnědé stíny, tak jsem se rozhodla vyzkoušet i Heaven and Earth.

Eyebrow kit (6) je můj a těším se, až ho vyzkouším. Dřív jsem si obočí pouze zvýrazňovala, poprvé mám paletku i s voskem, nebo spíš gelem na uhlazení.

Eye primer (7) je Káti a je mi docela líto, že jsem si ho neobjednala taky. Ráda bych ho srovnala se svou bází od Artdeco a Essence. Navíc už ho snad na stránkách MUA nemají, či co.

Poslední je řada tvářenek. Pět je mých a jedna je Káti. Objednala jsem si všechny odstíny až na jedničku. Na růžovou mě moc neužije. už tak se mi odstín 2 (8) zdá růžový až až. Káťa si objednala odstín 4 (11).

Zatím jsem z kosmetiky zkoušela jen tvářenku v odstínu 6 (13). Zbytek bude vánoční dárek, takže už se nemůžu dočkat. Tvářenka celkem práší, ale to mi opravdu nevadí, protože to vynahrazuje pigmentací a navíc se skvěle nanáší. Horší je, že na mně vůbec nevypadá fialově. Neukáže se ani nádech fialové. Vypadá prostě hnědě. Buď jí tedy budu používat jako bronzer a nebo počkám na jaro, až nebudu tak bledá.

Co vy a MUA? Už váš štve, že je všude? Nebo se stejně jako já těšíte na další akci při 50 tisících fanoušcích:)?

Bibi

Žádné komentáře:

Okomentovat