pondělí 17. prosince 2012

Essence výprodej

Nemám ráda balení. A zítra odjíždím na čtyřdenní školení do Prahy. A počasí nemá být kdoví jaké. 
Ne že bych se netěšila. Jedu s kamarádem/kolegou a v práci nám kde kdo závidí. Navíc máme hotel, ve kterém všichni chválí snídaně, takže už máme jasný ranní časový plán - v sedm sraz u jídelny a do osmi, kdy nám začíná školení, nás odtamtud nikdo nedostane. Navíc Palladium, že:)? Ale balení přece jen může počkat. Místo toho trochu pozdě ale přece ukážu pár věcí, které jsem si koupila na druhém Essence výprodeji.

Essence mě normálně moc nebere. Mám od nich pár věcí, ale na výprodej něčeho, co si normálně můžu koupit za třicet korun v drogerii, bych neběžela. Doufala jsem ale v Manhattan a Catrice. A taky ve Wild Craft limitku.

V Praze se moc nevyznám a pouze trochu v centru, ale místo určení jsem našla poměrně snadno. Podle dlouhé fronty. V té jsem čekala asi dvě hodiny. Normálně bych na to neměla nervy, ale měla jsem čas a žádný jiný plán, tak proč ne. Když jsem se pak před sedmou konečně dostala dovnitř, bylo tam tak narváno, že jsem se hlavně rychle chtěla dostat ven:).
A tady už jsou moje úlovky:


Nejvíce nadšená jsem z Manhattan tvářenky (2). Dotekem krásně taje. Je to sytě hnědočervená barva, odstín Warm Brown 59M, která se ale dobře roztírá a na tvářích vypadá naprosto přirozeně a vytváří takový pěkný mokrý, ale ne moc mokrý efekt. Možná to dělá každá krémová tvářenka, ale já mám krom téhle už jen jednu krémovou Oriflame v tyčince, která tak pěkně rozhodně nevypadá.
Dále jsem si koupila čtyři mini tvářenky také od Manhattanu, dvakrát odstín No.1(3) a dvakrát odstín No. 2 (4). Jsou na magnet, že by refill tvářenky? Každopádně, já je ještě nezkoušela a dvakrát jsem je koupila proto, abych mohla věnovat něco i Kátě.

Na Catrice rtěnky jsem četla plno kladných recenzí, takže jsem nějaký tester chtěla rozhodně vyzkoušet. Barvy tam měli ale dost tmavé, nakonec jsem popadla tuto (5), ale číslo vám neřeknu, neb na mě byla opravdu velmi tmavá a tak putovala taky Kátě. Prý s ní i ona vypadá jako upír, ale rozhodně líp, než já.

Limitované edice byly dost vybrakované, ale nakonec jsem si koupila rozjasňovač z LE Essence Crystalliced. Velmi oceňuji, že v sobě nemá třpytky. Je to prostě stříbrnobílá barva. Mně osobně spíš sluší teplé zlaté odlesky, ale pod obočí a do koutku oka vypadá i tento moc pěkně.

Tester Essence očních stínu jsem si do košíčku přihodila jen tak pro formu. Je to odstín 25 a zatím jsem ho nezkoušela, růžové stíny moc nenosím. Uvidím.

Tyčinka Manhattan Cover Stick (8) putovala ke Kátě.

A nakonec kousek, kterým nejsem nadšená vůbec. Je to Manhattan concealer (1). Asi je to i tím, že až doma jsem zjistila, že do něj někdo hrábnul. Chápu, že tam nebyly testery, ale kdo by se obtěžoval s testerem na tester, že? Navíc je to prostě concealer, na pupínky se nehodí a já nemám kruhy pod očima, takže vlastně concealer nepotřebuju.


Máte rády Essence? Catrice? Manhattan? Taky nesnášíte nenechavky, co musí každou věc ochmatat a vyzkoušet? 

Bibi

Žádné komentáře:

Okomentovat