neděle 23. prosince 2012

Tangle teezer

Dobrého dne přeji,

tangle teezer je číslo jedna mezi kartáči na vlasy. Vlasy prý neláme, rozčeše, uhladí a nezelektrizuje, no prostě paráda.



A proč jenom prý? Takže... kartáč mám, nepoužívám, ale používala bych. Takže o něm vlastně nic nevím. Proč? Protože se Mástrovi taky líbí. A protože měl v době "jeho převzetí" nějaké potíže s pokožkou hlavy, které jsem nechtěla vzít za své, kartáč, ač růžový, jsem přenechala.

Každopádně, na mé husté vlasy má kartáč poněkud krátké štětinky a rozčeše vše až při velmi velké snaze. A také.. nejsem zvyklá vlasy nějak šetřit a tak vlasy po umytí škubu za mokra atd. atd. A kartáč mi neustále padal z ruky. 

Takže ano... Ježíšku, toužím po dalším.. ale s rukojetí. Také by nebyl k zahození ten na cestování s krytkou. Prosila bych bez oveček, neb jsem dospělá a myslím, že bych kartáč vždy musela omlouvat slovy: "Jinej neměli, ale stejně myslím, že je krásnej.", ač se mi velmi líbí. Takže černej by byl v mém případě tak akorát Ježíšku.





Bibi kartáč samozřejmě chválí do nebes, jinej nikdy nechce a cestovní by se jí taky šikl... Ježíšku.

Znáte? Používáte? Taky Vám ho chlapi kradou?


(Káťa)

Žádné komentáře:

Okomentovat