středa 19. prosince 2012

Taneční

Chodíme do tanečních pro dospělé. Tak jsme se zase jednou s Mástrem vsadili. Nevěřil mi, že budu tak "akční" a kurz zaplatím. O to víc byl překvapený, když za mu za tři dny přišel e-mail, kdy začínáme. Dnešním dnem už máme za sebou prodlouženou a před sebou poslední hodinu, ale od začátku.

Nikdy jsme nevypadali jako pěkný pár, který se ladně vznáší nad tanečním parketem. Já se sice považuji za tanečnici, která by pod dobrým vedením mohla vypadat, že tancovat umí, ale Mástr neslyší hudbu. A když říkám neslyší, tak prostě neslyší. Kroky se sice bezpečně naučí, tedy aspoň ví, kam se má točit... ale jak si je jistý v kramflecích, tak zrychlí. Z toho důvodu vypadáme, že stěhujeme skříň.

Navíc se Mástr rozhodl, že když už nic, tak si z toho budě dělat srandu. Takže při každé polce se mě ptá, kolikrát teda oběhneme parket, u rumby představuje robota, protože je tam zpoždění na dobu, a u quick stepu mnou točí víc, aby se mi motala hlava. 

Ha, mě neodradí. K Vánocům si přeji zase taneční. V únoru nám začíná pokračovací kurz. Trénovat je třeba, třeba jednou budeme vypadat takto:


Co Vy? Taky tančíte? Jde Vám to? 

(Káťa)

Žádné komentáře:

Okomentovat