neděle 10. února 2013

Salcura Antiac sprej

Zdravím,

jestli jde vše podle plánu, tak už jsem touhle dobou někde u Lipna, nebo už dokonce lyžuju. Tak mi držte pěsti, ať se nezabiju, nelyžovala jsem tři roky a ani předtím jsem nebyla moc dobrý lyžař. 

Každopádně dneska jsem chtěla napsat o spreji Antiac od Salcury, o kterém se teď hodně mluví, byl součásti Senzaboxu a někdo ho najde i v Ladyboxu. Já jsem si ho objednala z feelunique v povánočních slevách. Vzala jsem si na zkoušku 50ml balení, které obyčejně stojí 10 liber a já si nepamatuju, za kolik jsem ho kupovala já... asi kolem osmi a půl... zdá se mi, že byla 15ti procentní sleva.

K balení nemám co říct, obyčejné, účelné a funkční. Ta pumpička krásně rovnoměrně rozstřikuje produkt, ne jako některé pumpičky (ehm, květinová voda od Saloos). co mám.

Sprej se má používat aspoň dvakrát denně, nejprve nastříkat a rozetřít a pak ještě přejet postříkaným vatovým tampónkem a pak znovu postříkat. Jako... já se snažila a ze začátku to tak opravdu dělala. Jenže prostě 50ml je 50ml, takže už po týdnu jsem byla v polovině balení. A protože jsem neviděla nějaké dlouhodobé skvělé výsledky, tak jsem přešla na režím dvakrát denně postříkat a rozetřít. Možná jsem se tím připravila o skvělé výsledky, ale nevím. Vlastně o tom pochybuju.

Produkt má pro mě příjemnou aplikaci. Miluju všechny obličejové spreje a tenhle je hodně osvěžující. Voní po tea tree, což je vůně, kterou mám ráda, ale zároveň má ta vůně takový ostrý nepříjemný dozvuk... dlouho jsem nemohla přijít na to, co to je. Až nedávno mě to trklo. Jestli někdo znáte After bite tyčinku na bodnutí hmyzem, tak tohle mi po rozložení tea tree páchne úplně stejné. Není to ale nijak silné, nic z čeho by se mi zvedal žaludek.

Po aplikaci sprej okamžitě zklidňuje pleť a zarudnutí po něm mizí velmi rychle. Navíc tak příjemně štípe, takže máte pocit, že se pletí opravdu něco dělá. Bohužel já na sobě žádné změny nepozorovala. Po prostudování recenzí na internetu mám totiž pocit, že to asi není určeno pro mě a můj typ pleti. Netrpím nijak zvlášť na akné. Občas nemám ani pupínek, během horšího období (třeba teď) mám čtyři, pět... ale nic strašného, co by se nedalo zamaskovat. A během těhle období mi teda Antiac nijak zvlášť nepomohl.


Sympatické je, že Salcura je přírodní kosmetika, takže ve spreji najdete samé hezké věci. Alespoň kam moje znalosti sahají. Fotka je nekvalitní, ale nějak se mi nepodařilo vyfotit nic lepšího.


Závěrem chci teda říct, že na zklidnění pleti byl super, ale na pupíncích jsem nepozorovala žádnou změnu ani rychlejší hojení. Já říkám - zkuste a uvidíte, připadá mi, že na někoho to má zázračné účinky, na někoho to extra nepůsobí. A jsem zvědavá, co se o tomhle spreji ještě dozvím, protože teď ho bude mít díky krabičkám krásy skoro každá kosmetická nadšenkyně.

Máte? Chcete vyzkoušet? Fandíte přírodní kosmetice?

Bibi

Žádné komentáře:

Okomentovat