sobota 23. února 2013

Ecotools limitka

Zdravím,

mám teď asi štětcové období, pořád chodím nějaké okukovat a pak si říkám, že ne, že je nepotřebuju, že stejně používám pořád dokola jen Real Techniques. No nic, stejně jsem posledně na iherb neodolala a pořídila si tuhle limitku od EcoTools. Jsem z ní dost nadšená, protože štětce jsou tak jemné a husté, akorát teda nejsou moc pevné. Ale na pudrové věci super. Jsou maličké a přesně proto jsem je chtěla.



V sadě je conceal, buff, contour a bronze štětec... ale já je stejně používám, jak chci. Nejvíc se mi hodí zkosený, na tvářenku, protože barvu pěkně rozblendí a já pak nemám "pole-face". Neznám pěkný český výraz, ale prostě nevypadám, jako by mě někdo přetáhl tyčí. Nerozmazaný pruh barvy fakt nehrozí, funguje s ním i Fleur de Sante tvářenka z Ladyboxu. 
Další nejpoužívanější je contour na bronzer, je huňatý, maličký a přesný. Když chci nanést bronzer kolem linie vlasů, tak nehrozí, že ho budu mít až na nose. 
Nejmíň používám conceal štětec, protože prostě na concealer a korektor mě moc neužije, z urputného zakrývání pupínků jsem vyrostla. A vážně je jako malíček... když už bych si někdy pod oči něco patlala, tak určitě tímto.
Buff používám na pudr, na minerální makeup je slabý, moc se mi jím nepodařilo zapracovat makeup do pletí. Každopádně se mi s ním chce mazlit, jak je hebký. A moc se mi líbí hliníkové recyklované rukojeti s potiskem.


Sadu jsem si koupila na iherb.com za 14dolarů, ale má je i plum ve svém eshopu. Tohohle nákupu teda nelituju a můžu doporučit, jinak se snažím krotit. Teď už chci jen blending štětec od Bdellium tools:).

Co vy a vaše oblíbené štětce? Nebo není nad prsty?

Bibi

6 komentářů:

  1. tak na tyhle štětce jsem koukala snad před rokem. už jsem je měla v košíku a jsem si říkala... limitovaná edice - to musím mít. no nakonec jsem tak nějak odolala...

    ovšem podle všeho to až tak moc limitovaná ta edice není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ně taky dívala už delší dobu a jsem ráda, že zase tak limitovaná není, protože kvůli tomu dlouhému rozmýšlení mi většina limitek uteče:)
      Bibi

      Vymazat
  2. Přesně tuhle sadu jsem na iherb hodila do košíku v pátek a už je na cestě ke mě. Tak to jsem moc ráda, že čtu pozitivní ohlasy. Jen teda hlavní důvod byl cestování s minerálním make-upem, ale snad jako nouzovka při výjezdech zvládne i tohle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jak budeš spokojená, já je spíš používám na běžnou pudrovou kosmetiku, na minerální makeup mi vyhovují hustší.

      Vymazat
  3. Eco Tools mají neskutečně jemné štětce, první mám z ebaye před asi 3 lety a dodneška je používám. RT jsou sice moji miláčci, ale když mám tenkou peněženku a potřebuji (no dobře, chci a nedokážu to změnit) nový štětec, prohledávám první Eco tools nabídku.

    A díky trb za tip na tenhle blog, už 2 hodiny tady brouzdám a souhlasně a vše kývu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na Ebay jsem se také dívala. Ale váhala jsem, jestli jsou pravé a kvalitní. Teda... nejde až tak o tu pravost, ale o tu kvalitu. Objednávala jsem si totiž nějaké štětce z Ebay s tím, že jsou no name, ale nakonec na sobě nějakou tu "značku" vždy měly... :-)

      A díky za souhlasné kývání :-)

      Vymazat