úterý 12. února 2013

BB cream Face Shop

Pěkný den,

celý uplynulý rok jsem používala snad jen bb krémy, ale poslední dobou se o nich mluví tak často, že už mě omrzely a vracím se zase k makeupům a minerálním makeupům. Stejně ale nějaký bb krém v zásobě mít musím, že? Takže teď aspoň využívám toho, že levný a dobrý bb krém není tak složité najít, jako levný a dobrý makeup. Dneska to bude právě o jednom levném.

Tramtadadá, představuji vám bb krém od The Face Shop z řady Lovely me:ex. Ten název řady moc nechápu, ale neštve mě to. 


Balení krému je jednoduché a pěkné. Na stříbrnobílém obalu jsou bíle vyvedeny různé obrázky. Složení je naštěstí v korejštině. Naštěstí proto, že například na bb od Tony Moly, na který tu bude taky recenze, je i anglické a skoro mě i mrzí, že jsem si ho četla. Nic moc pěkného vám povím. 


Dávkování je zúženým aplikátorem, Všechno pěkně drží, krém nevytéká do víčka. Balení se snadno udržuje čisté. Krém pěkně svěže a sladce květinově voní. Na obličeji to cítit nejde, ale při nanášení je to příjemné.


Krytí je lehké až střední, demonstrováno na hvězdičce. Dá se vrstvit, hvězdička je pěkně zakrytá. Já si většinou dávám jen lehčí vrstvu, na sjednocení barvy a zakrytí pórů, na to je plně postačující. Pro horší pleť ho nedoporučuju.



Bb krém je lehký a má neutrální barvu, která se pěkně přizpůsobí. Je ale taky rozjasňující a popravdě se moc nehodí na mastnější pleť, takže se už tak po hodině lesknu na nose. Kvůli tomu se mi taky během dne z pleti pomalu vytrácí, až tam toho k večeru moc nezbyde. I přesto ho ráda používám, rozhodně s ním nehrozí žádné šupinky. S mou smíšenou pletí pod něj nepotřebuju ani v zimě používat krém.

Bb krém jsem koupila za sedm dolarů na ebay a i když do něj znovu nepůjdu, tak jsem ho ráda vyzkoušela a ráda ho používám.

Taky už vám přijde přebíbíčkováno? Nebo se chystáte vyzkoušet i nějaký ten bb od Essence nebo Catrice?

Bibi


Žádné komentáře:

Okomentovat