sobota 9. února 2013

Baviphat masky

Pěkné dopoledne přeju,

dneska vám ukážu svoje oblíbené spací masky. Teda jednu oblíbenou a jednu průměrně oblíbenou. Myšlenka spacích masek se mi moc líbí. Jakože to, že si na sebe nějakou napatlám, nechám ji působit osm hodin a probudím se krásná, rozjasněná, s vybělenými jizvičkami po akné a stáhnutými póry. A nemusím nikoho strašit tím, jak vypadám. Protože ji mám na sobě jen přes noc. A navíc to podle mě s těmihle asijskými i funguje.

Ale popořadě, před necelým rokem jsem brouzdala po ebayi a zahraničních blozích a hledala něco, co by urychlilo hojení jizviček, protože moje pleť tehdy stávkovala a všechno se hojilo milion let. Hodně doporučení jsem si přečetla na citronovou spací masku od Bavhipat, navíc ten obal... prostě nebylo co řešit. Maska mi přišla, já ji párkrát vyzkoušela a moc se mi to líbilo, pleť se mi opravdu zlepšila, tak jsem si po čase dokoupila ještě paprikovou verzi na stažení pórů. A žádný div, že to nefungovalo, protože s rozšířenými póry se podle mě nedá dělat nic jiného, než natřít je makeupem.

Po obou maskách mám pocit rozjasněné, zdravější pleti. Tu citronovou můžu opravdu doporučit, podle mě opravdu mírně bělí jizvičky po akné a ty potom rychleji mizí. Papriková taky není špatná, akorát slibuje to stažení pórů a to teda nedělá.


To balení je roztomilé, až je spotřebuju, najdu jim nějaké další uplatnění. 
K oběma maskám výrobce přibalil i malé špachtličky. Je to pěkné, vlastně to oceňuju, i když je nepoužívám a do masky hrabu rukama.


Obě masky mají gelovou konzistenci a jsou nažloutlé. Na obličeji vytvoří průhlednou vrstvičku, která před spaním zaschne, ale pozor, ne úplně. Pořád mírně lepí, a tak je potřeba sepnout si vlasy pryč z obličeje a buď se pokusit spát na zádech, nebo si dát ručník přes polštář. Mně to nevadí, povlak na polštář si stejně měním velmi často. 

Obě masky pěkně voní. Ta citrónová voní jako citrónový mycí prostředek, ale ne moc výrazně, takže se mi to líbí. Papriková voní sladce, kupodivu mi to připomíná mango, ale to bude asi jen mnou. 


Masky nepoužívám pravidelně, ale v cyklech a jak zrovna potřebuju. Teď v zimě je používám nastřídačku s výživnějším krémem.



Nedávno mi přišly spací masky od O'slee, ale slíbila jsem si, že je budu používat, až vypotřebuju Baviphat, protože těm se už blíží doba expirace. Tak jsem zvědavá, jaký zázrak bude O'slee, protože jsem na ně četla jen samou chválu.

Ještě následuje chlubící fotka, přítel se vrátil po čtrnácti dnech ze služebky z Německa (proto taky konečně můžu pohodlně naklofat článek na jeho ntbku, já to s tím bloggerem na iPadu prostě neumím) a dovezl mi dárek... 


Co vy a spací masky? Doporučíte mi nějakou, kterou používáte?

(Bibi)

Žádné komentáře:

Okomentovat