neděle 3. března 2013

Flat top štětec: fake a pravý

Ahoj, 

dneska to bude krátké srovnání padělku s pravým štětcem.
Everyday Minerals flat top kabuki je můj oblíbený štětec a krom na minerální makeup, jsem ho používala i na tekutý. Proto jsem ho taky po každém použití musela prát a štětec to nezvládl. Po půl roce používání mi z něho začaly lítat chlupy. Jako jo, uznávám, že asi nebyl úplně stavěný na moje zacházení a že si za to teda můžu sama, ale stejně mě to naštvalo. Tak jsem si na ebayi našla a objednala vzhledově podobný, ale pětkrát levnější. Na obrázku se tvářil jako noname, takže mě dost překvapilo, když jsem zjistila, že má na rukojeti Everyday Minerals logo.


Na obou fotkách je fake vlevo a pravý vpravo. Originál už má logo častým používáním trochu smazané, ale na první pohled krom světlejší rukojeti není poznat rozdíl. 


Hustotou jsou na tom stejně, originál je na fotce trochu upláclý od používání. Padělek je hůř zastřihnutý, není to úplně rovné, ale člověk si toho všimne, jen když se na to soustředí. Taky chlupy jsou trošku hrubší, ale nic hrozného, akorát nemám chuť se s ním mazlit.


Na poslední fotce je detail padělku, ale ani já na něm moc nevidím, to zastřižení. Originál štětce jsem koupila  na iherb.com za 12.99$, padělek na ebayi za 2,69$.

Každopádně jsem s ním spokojená, minerální makeup se s ním nanáší velmi dobře, s tekutým to radši už nezkouším. Každopádně se za půl roku ozvu, abych poreferovala, jestli taky začal chlupatit.

Už se vám taky stalo, že vám nečekaně přišel fake? 

Bibi

Žádné komentáře:

Okomentovat