čtvrtek 11. dubna 2013

Pomocníci

Ahoj, 

v dnešním příspěvku se budu věnovat vitamínům. Některé beru teprve chvilku, některé jsou mou stálicí a některé neužívám, protože jsem se lekla jejich účinků, ale bohužel jsem nakoupila dříve.

Na následujícím obrázku jsou všechny, které jsem vyzkoušela. Vynechala jsem ten produkt, u kterého mě účinky nepřesvědčily. Tento produkt naleznete na konci článku.


DAS gesunde PLUS. První produkt jsem koupila, protože se mi nějak polámaly nehty, což se mi běžně nestává. Zatím jsem snědla pouze jedno a půl platíčka, tak si nemyslím, že je to na nějaké velké závěry, ale zdá se mi, že se nehty umoudřily. Možná je to také způsobeno běžným cyklem a nehty by byly v pořádku i bez tohoto produktu. 

Koupila jsem proto, že jsem kdysi měla zkušenost si Biosilem. Tohle je levnější (52 Kč v DM) a obsahuje více kaplí. 


Panthenol jsem si koupila ještě před DAS gesunde PLUS. Přečetla jsem si někde vychvalovací recenzi (v jednu dobu to bylo všude - takže to asi holky dostaly k recenzi) a já jsem podlehla. Tehdy se mi to nezdálo ani tak drahé na popisované účinky. Takže na mě to mělo účinky pouze takové, že se mi velmi zmastila pleť a vyskákalo všechno, co tam mělo být schované na další dva roky.

Výhodu vidím v tom, že jsem se poučila a už nenakupuju to, co někdo někde pochválí. Další dobrá věc.... kdybych byla malá, tak by se mi tablety Panthenol velmi líbily, jsou jedovatě oranžové. 


Na dalším obrázku je Magnésium. Je to ta velká bílá krabička z prvního obrázku. Celá stála něco přes 700 Kč (ne, nepřepsala jsem se) a obsahuje 200 tablet. Problém je, že má poměrně krátkou dobu trvanlivosti a jeden člověk by neměl šanci vypotřebovat.  Hořčíkem je také možné se předávkovat a způsobit si tak smrt, takže by se člověk sám neměl ani pokoušet využít celou krabičku do konce doby spotřeby.

Tablety nejsou moje, ale přítele, který je prej musí jíst, což on tak úplně nedodržuje, takže mu velmi pomáhám. Máme doma totiž zásoby tablet rozličných tvarů a doby trvanlivosti tak na dva roky dopředu.

Pomáhá proti křečím, zlepšuje paměť atd. atd..... také proti hysterii!!! Tak proto se přítel tak rád dělí.


A teď se dostávám k jádru věci. Doteď jsem zmiňovala věci, bez kterých bych se obešla. Následovat budou moji zachránci. Loni v létě, jak byla nesnesitelná vedra, jsem chytla zánět močového měchýře, který se mi stále vracel. Antibiotika jsem nechtěla, protože jak všichni víme, není to dobré na zažívání. Hledala jsem proto jiné alternativy. Zkoušela jsem kapky (Lichořeřišnice), sirupy (Brusinkový) atd. Ale asi to na mě byla malá koncentrace. Nakonec jsem našla tabletky, bez kterých bych už se neobešla. Jedná se o Lichořeřišnici větší. Na dóze není uvedeno, kolik tablet obsahuje, odhaduji tak na 60 kusů, já jsem platila 156 Kč. 

Ze začátku jsem brala každý den jednu (můžou se i dvě denně) a až přestaly hlavní problémy, tak je mám jako prevenci. Jak začínám cítit známou bolest, jednu si vezmu a za chvilku cítím úlevu. Lichořeřišnice je také přírodní antibiotikum.


Tablety obsahují takový hnědý namletý prášek sušené Lichořeřišnice.


Tak Brusinky užívám ze stejného důvodu jako Lichořeřišnici. Kupovala jsem zároveň, protože jsem nevěděla, co pomůže. Byla jsem skoro zoufalá, jak jsem obětovala 532 Kč za 90 tablet. Tablety obsahují velmi silný extrakt z brusinek. 

Zatím se mi zdá, že při prvních příznacích, ať už zobnu Lichořeřišnici nebo Brusinku, tak účinky jsou stejné (alespoň pro mě). Proto příště asi zvolím levnější variantu. 

Také jsem viděla brusinkové tablety v DM, cena velmi příznivá... tak možná do budoucna.

                           


Tak tohle fakt nejím. Původně jsem šla do lékárny pro Lecitin nebo něco podobného. Lékárnice vytáhla tohle. Piracetam. Až po nákupu jsem si přečetla leták - používá je jako normální léčivo. Také jsem našla nějakou diskuzi, kde někteří popisovali deprese, které jim údajně tento produkt způsobil.

Máte někdo zkušenosti s Piracetamem?



Jaké jsou Vaše celkové zkušenosti? Pochlubte se v komentářích.

(Káťa)






9 komentářů:

  1. Piracetam je vcelku nebezpečný, už jen ten seznam vedlejších účinků...Taky bych ho nejedla!

    Já jím denně hořčík, ted mám i nějaký nový šumivý z lékárny a je úžasný. Pomáhá mi proti únavě a hlavně proti bolestem hlavy. Jinak jím denně prášky na migrénu od neurologa, ale i hořčík pomáhá jako prevence. Díky lékům mám vcelku asi dost jetá játra, takže používám tinkturu a taky drcený ostropestřec k čištění jater. Denně 2x a občas si dávám echinaceové kapky na imunitu, když na mě něco leze nebo je někdo v okolí nemocný. Na nehty mi nezabírá nic, mám asi nějakou divnou metabolickou dráhu, která vyživuje vlasy a plet a na nehty zapomíná. nejvíc mi asi pomohl methionin, ale je vcelku drahý. A na ženské trable grepové kapky, ty jsou skvělé. Dumám, co dál... Jo ještě občas zobnu Cetebe nebo tak, ale to bylo někde zdarma, jinak je to zbytečnost a to je asi vše. Spíš jsem na ty čaje, denně světlík (bylinka na únavu očí od počítače) a heřmánek (na uklidnění a na zklidnění žaludku) a pak podle potřeb a zdraví i jiné směsky. Máme tetku bylinkářku, tak ji ráda v jejím voňavém království navštěvuji.

    Omlouvám se za slohové cvičení. Těším se na další komentáře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po přečtení příbalového letáku mi také přišlo divné, že ho lékárnice doporučila jako náhradu za Lecithin.

      Hořčík mi pomohl hlavně v době, když jsem chytala v noci křeče do noh. V té době jsem denně jezdila na kolečkových bruslích, tak asi proto.

      Vymazat
  2. jo močák mě taky občas chytá a nejlepší zkušenost mám s Urinalem akut, i moje máma si ho chválí, máme vždycky jedno balení v zásobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, možná vyzkouším, až mi dojdou zásoby.:-)

      Vymazat
  3. Já těmhle pilulím moc nevěřím, protože mi teda nikdy pořádně nepomohly. A to jsem je brala opravdu poctivě a dlouhodobě. Lecithin jsem brala tři měsíce před zkouškovým, účinky na soustředěnost a lepší paměť žádné. Na panthenol jsem taky skočila, sliboval více energie, samozřejmě taky nic. Biosil mi s nehty nepomohl, větší vliv mělo poctivé mazání a nelakování.
    Myslím si, že pokud člověk nemá vyloženě zdravotní problémy, stačí mu běžná strava.
    Co mě překvapilo jsou ty prášky na zánět moč.měchýře. Nemám s tím zkušenosti, ale měla jsem zato, že na to platí jen antibiotika, jinak hrozí zánět ledvin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Lichořeřišnice je v podstatě takové přírodní antibiotikum... nebo to alespoň říkají. Já myslím, že když pomáhá něco takového, tak není důvod brát antibiotika. Ale matně si vzpomínám, že tak tři roky zpátky jsem ty antibiotika měla a žádné zázračné uzdravení se nekonalo...

      Jak říkáš, že nelakování je lepší, tak mě přijde, že si ty nehty tak nezničím při práci, když je mám nalakované (nejdou použít vždy rukavice).

      Vymazat
  4. Piracetam zlepšuje prokrvení mozku, kdysi jsem ho užívala před státnicemi na můj unavený mozek a fakt to po něm rychleji myslí, respektive mozek není tak brzo unavený.Vedlejší účiky jsem nepozorovala, ale musí se brát ráno, jinak to může narušit spánek.P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se toho teda lekla a asi to brát nebudu. Co kdybych zrovna já ty vedlejší účinky měla a byl by pak ze mě blázen. :-)

      Vymazat
  5. mnoho mých kamarádů studentů běžně bralo piracetam a nic se jin nidky nestalo, pochvalovali si ho. Osobně jsem brala DMAE a byla jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat